mode


Sunday 7 August 2011

Terima Kasih Cikgu

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

Assalamualaikum....

Bertemu lagi kita dalam entry baru kali ini... mau kongsi cita ni yang berkaitan dengan title hari ini "Terima Kasih Cikgu"...atau dalam bahasa arabnya "Syukran Ya Ustaz" ... kalau mau tau siap cikgu aku.. ikutilah kisah aku ini. Mcm ni citanya.. aku ni new bloger lh katakan..so ada beberapa perkara yg aku ndak faham dalam blog ni. So if u want to know whos my teache is my beloved adiklah hehehe... adik aku lah yang banyk ajar aku pasal blog2 ni. 

Aku ada minta tolong dengan adik pasal mau join satu segmen ni, so adik ajar aku mcm mana mau join @ kasi link dengan blog adik. Punyalah aku ndak faham sebabnya berhubung melalui telefon jak... rasanya adikku pening kepala mau kasi terang sama aku yang ndak faham2 ni. Last2 adik bagi tau hari besok jak buat entry tu, sian adikku pening kepala kali layan karenah abgnya ini.

Keesokan harinya.. adik online ( maklumlah kami ni jarak jauh ).. opsss sebelum tu @ semalam aku email adik, minta tolong adik buatkan entry@join segmen yang aku mau join tu. So korang mau tau apa jawapan adikku.. "ndak mau" kata adikku. huhuhu :(. adik cakap kena buat sendiri juga. Tulah bestnya adikku.. ndak kira abg kena buat sendiri juga. So adik pun ajar aku cara mcm mana mau join segmen tu... pening juga aku jadinya. Apa lagi adik pun mcm cikgu sudah.. balik2 cakap "FAHAM" ... apa lg aku ni buat2 faham jk lah... nti kena marah oleh Cikgu baru tau... 

Mcm2 lh cara adikku bagi faham, dan akhirnya aku berjaya juga... punyalah senang rupanya hehe.. senang konon :).. kalau ndak da adik tadi mana aku dapat buat. Syukran ya akhi.. syukran ala musa'adatik = terima kasih atas bantuannya. So tulah cita aku pasal cikgu yang banyak bantu aku dalam hal blog2 ni. Nti abg belanja makan chees cake ya hehe... 

p/s lain kali jgn susahkan orang ye.... 



No comments: