mode


Sunday 7 August 2011

Sahabat Ramadhan


BULAN RAMADHAN AKU ... tahun ni agak sedih sikit, sebab aku tak sihat, doktor ndak suruh aku puasa sehingga puasa ke 4 ( hari keempat Ramadhan )+ (pecah rahsiah aku), sebabnya  aku kena makan  ubat setiap 5 jam. Aku rasa lain macam jak bila ndak dapat puasa. Kalau aku ndak puasa dalam minggu ke dua Ramadhan ndak apa juga, ini minggu pertama@hari pertama Ramadhan aku ndak dapat puasa. Aku sedih@menangis bila time berbuka puasa, aku rasa sayu masa tu sebab ndak dapat berbuka bersama pada hari pertama puasa. Aku masage adik, adik faham perasaan aku.. adik kata bukan aku sengaja.. sebab aku sakit, lainlah kalau aku sihat tadi kan... makaseh adik.  

Hari ni hari ketiga aku berpuasa, syukur pada Tuhan kerana masih mengizinkan aku untuk berpuasa. Syukur sebab aku ndak sakit perut dan syukur juga sebab gastrik aku ndak datang, inilah berkat bulan puasa.

p/s Dengar nasihat doktor kalau anda mau sihat... aku ada doktor peribadi  : )...

1 comment:

eddy syrol said...

terima kasih sbb join..blog anda dlm perhatian saya (~_~)