mode


Saturday 6 August 2011

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Salam semua..

Hari ni 06.08.11 (sabtu), jam 3.15 pagi..

Aku ndak dapat tidur dari jam 1.30 macam tu...aku terjaga dari tidur sebab aku sakit perut, so aku memerutkan diriku. Aku sakit perut sebab makan pedas time berbuka dengan adikku. Happynya dapat berbuka puasa dengan my beloved adik, sebab lama ndak jumpa adikku. Ce tanya.. ce tanya kami berbuka di mana?? di Sicret Resepilah hehehe... adik order kek kegemarannya New York chees cake gitu... aku order chees cake jg tapi perisa durian.. nyam..nyam so yummy... shhhh jgn bagi tau orang ya.. adik aku ni ndak suka bau durian hehe.. jgn marah ya dik.. sayang adik :)

Mau tau pasal apa aku sakit perut.. hehehe... kami order sup.. Vieatnam Soup.. aku pun lupa nama resepi tu.. tapi adalah nama Vieatnam tu... so sup ada lada sebagai penambah rasa... well sup kalau ndak da ladanya ndak sedap. 1st adik aku letak lada sikit dalam sup adik.. aku pun rasa sedap juga. So dengan tamaknya aku pun campur lada dalam sup aku.. mak oii pedasnya.. bagi adik aku ndak pedas.. tapi aku pedas sudah. Tapi aku lantak juga sebab sedap. Itulah cita mcm mana aku boleh sakit perut.

So lepas memerut baru aku rasa lega, lepas memerut tu aku mandi sebab panas. Tu yang aku ndak dapat tidur sebab mengantuk aku sudah hilang hehehe... So untuk isi masa tu aku baca al-Quran kejap, lepas tu aku cuba utk menidurkan diriku.. tapi ndak dpt tidur juga. Aku baca novel pulak utk mengantukkan mata ku.. pun ndak dpt juga....so tu sebab aku memblogkan diriku dan terus sahur..

Talk about sahur.. aku ndak tau mau masak apa??? tapi rasa2nya aku mau masak nasi goreng jer :)... goreng pun sodap :). K lah.. sampai sini jak ya.. nanti jumpa next entry.. aku mau masak sahur dulu. K selamat bersahur tuk semue :)..

p/s harap2 perut aku ndak meragam lagi... adik bangun sahur... hehehe..

No comments: