mode


Friday 5 August 2011

hari pertama aku berblog....

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, salam sejahtera, salam satu Malaysia dan salam perkenalan...

Hari ni Jumaat, 05.08.2011, 1st day aku berblog... : ).. seronok pun ada.. happy pun ada juga...

Aku ni sebenarnya new bloger hehe... setelah sekian lama aku melihat blog orang.. baru kali ni aku merasa blog sendiri. Thanks 2 my beloved adik yang buatkan  aku blog ni.. sian bh aku ni cetek IT hehehe... kalau diikutkan time aku study lagi aku ada blog, tapi aku jk yang ndak ambil peduli. So aku kena ucap jutaan syukran, terima kasih, thank you to my adik yang bagi aku semangat@dorongan untuk berblog ni... rasa ndak ketinggalan juga kan berblog-blog ni.. walapun sebenarnya sudah lama aku ketinggalan hahahaha..

Aku pun ndak tau mau cita apa dalam 1st enrty ku ni.. cuma ingin berkongsi rasa happy ku ini hehehe. Ectually adik aku sdh lama buatkan aku blog ni.. cuma kali ni aku ada masa mau buka dan kongsi2 cita. Sebenarnya aku ndak berapa sihat.. tu yang aku ndak masa mau buka blogku ini...

"Hari ini genap sudah....".. bestkan titel tu.. hah! tu ada makan tersirat tu.. aku dan adikku jak yang tau apa maksudnya... so korang boleh tafsirlah ya.. genap umur kah?.. genap hari kah?.. genap apa2lah ..

insya Allah aku akan cuba luangkan masa untuk berblog ni.. thanks again to my adik kesayangan aku yang membuatkan aku blog ni.. siap guna gambar pakai kain pelikat gitu...

k guys.. see at the next entry... betul kah entry.. hahah hantam sajalah...

p/s Kalau ndak tau tanya ya... maklumat dihujung jari anda...

No comments: