mode


Thursday 24 November 2011

HANTARKAN AKU KE SANA….

Gejolak yany memenuhi dada ini…
Bersama
rasa yang rindu mendalam…
Dari hamba yang berlumur dosa dan kealpaan…
Berharap dapat bersua dengan
Mu…
Wahai Rabbul`alamiin…


Dengan taubat ku berharap…
Kuatkan jiwa ini mendatanginya…
K
ukuhkan langkah kaki ini menempuhnya…
Azamkan niat ini dalam mencapainya…
Ikhlaskan hati ini menjalaninya…


Aku rindu…aku rindu…aku rindu…
Rindu berjumpa dengan Mu dalam SYAHADAH…
Rindu bersua dengan Mu dalam IMAN…
Rindu bersama Mu dalam TAUHID…
Rindu indahnya hidup dalam naungan r
edha Mu…
Syari`at ISLAM…Daulah ISLAM…Khilafah ISLAM


Duhai All
ah yang tiada sekutu bagi Mu…
Hantarkanlah kerinduanku ini…
Mudahkanlah…
Lapangkanlah…
Untuk meraih cita-cita…

KEMULIAAN HIDUP DALAM ISLAM ATAU
KESYAHIDAN DALAM PERJUANGAN
Aku berharap termasuk yang Kau hantarkan….
R
edhai dan kabulkanlah…
Amin ya All
ah, ya Rabbal`alamiin…

p/s Cepatnya masa berlalu... Hari ini 24.11.2011/28 Zulhijjah 1432H.. Genap sudah 187 hari...

1 comment: